Miete ry

Nokian mielenterveysyhdistys Miete ry:n toimintaa johtaa hallitus. Hallitus valitaan kerran vuodessa pidettävässä vuosikokouksessa. Vuonna 2024 siihen kuuluvat:

Puheenjohtaja Markku Saarinen, markku.saarinen1011@gmail.com

Varapuheenjohtaja Kirsti Salin, kirstisalin@gmail.com

Sihteeri Arja Katajisto, arja.katajisto@saunalahti.fi

Jäsenet:

Marja Ansamaa

Pirkko Andreasen

Varajäsen:

Jenni Lahti

Mietteen oma toimisto sijaitsee osoitteessa Yrittäjäkatu 24, 2.kerros.

Mielenterveyden Keskusliitto

Miete ry on Mielenterveyden Keskusliiton jäsenjärjestö. Järjestö vastaa valtakunnan tasolla mielenterveyskuntoutujien edunvalvonnasta, järjestää runsaasti koulutusta sekä muuta virkistystoimintaa. Mietteen jäsenenä olet oikeutettu osallistumaan kaikkeen MTKL:n järjestämään toimintaan. Lue lisää www.mtkl.fi

Mielenterveyden ongelmat ovat yhtä yksilöllisiä kuin sormenjälkemme. Jokaisella on oma tarinansa, ja kun ne yhdistetään, syntyy voima, joka vaikuttaa.

Tule mukaan ja jätä oma jälkesi!

Auttava puhelin

Valtakunnallista mielenterveysneuvontaa saat numerosta 0203 91920. Langan päässä on ammattilainen, joka tuntee arjen kiemurat haastavissakin tilanteissa. Puhelun hinta on 8,35 senttiä/puhelu ja 16,69 senttiä/minuutti.